REKLAMAČNÝ PORIADOK
Spoločnosť si vyhradzuje právo na neskoršie odmietnutie objednávky, za predpokladu, že prijatý materiál na digitalizáciu nie je štandardnej kvality, pričom tento nedostatok sa nezistil už pri preberaní.
Zásady prijímania reklamácií
Zákazník si môže svoje práva uplatniť v sídle spoločnosti po predložení dokladu o zaplatení a to bez zbytočného odkladu po tom, ako mal možnosť vec si prezrieť, najneskôr však v lehote 30 dní odo dňa prevzatia veci.
V rámci reklamačného konania je zákazník povinný pravdivo informovať o vadách (napr. nesprávne množstvo vyhotovených kópií). V prípade, že nie je možné chybu na počkanie odstrániť a strany sa nedohodnú inak, zákazník je povinný prostredníctvom Reklamačného protokolu uviesť všetky požadované informácie k reklamovanej závade.
Reklamačný protokol potvrdí preberajúci zamestnanec spoločnosti a ak si to závada vyžaduje prevezme aj chybnú objednávku.
Vybavenie reklamácie
Reklamácie budú vybavené najneskôr do 30 dní.
V prípade, že je reklamácia uznaná za oprávnenú, vykoná sa oprava a následne sa objednávka doručí zákazníkovi.
Movio.sk je povinné zálohovať digitalizované súbory minimálne po dobu 14 dní odo dňa prevzatia dodávky zákazníkom.
Reklamácia sa bude považovať za neoprávnenú v prípade, že:
- zákazník nevie predložiť doklad o zaplatení
- reklamácia bola podaná po uplynutí lehoty na podanie reklamácie danej v tomto reklamačnom poriadku
- reklamačný protokol obsahuje nepravdivé informácie o závade
- je zjavné mechanické poškodenie média (USB, DVD,…), na ktorých boli dodané digitalizované súbory
Prípadné otázky adresujte prosím prostredníctvom e-mailovej adresy: videosluzba@gmail.com
v Bratislave dňa 1.10.2021